kosmimata q-jewellery normal

Τ Η Λ.     2 3 1 0    2 3 8    3 1 8

ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΕΙΣΟΔΟΣ | ΕΓΓΡΑΦΗ
Το Καλάθι σας είναι άδειο.
shopping_bag


FAQs – Συχνές ερωτήσεις

E-mailΕκτύπωση

Q:Είμαι καινούριος πελάτης και χρειάζομαι βοήθεια στο να δώσω την παραγγελία μου

 

A: Σκοπός μας είναι να κάνουμε την εμπειρία σας να ψωνίσετε online από εμάς όσο το δυνατόν πιο εύκολη και ευχάριστη. Ο πελάτης είναι πολύ σημαντικός για εμάς και η ανάγκη να κάνουμε την ιστοσελίδα μας εύχρηστη ήταν επιτακτική και μονόδρομος.

 

 

 

Η αγορά μέσω διαδικτύου δεν ήταν ποτέ ευκολότερη, σας παραθέτουμε παρακάτω έναν βήμα προς βήμα οδηγό για να σας βοηθήσει να τοποθετήσετε την παραγγελία σας.

 

1) Περιήγηση

 

Περιηγηθείτε στις σελίδες μας και διαλέξτε από τα προϊόντα του καταλόγου μας με τρείς διαφορετικούς τρόπους.  Μπορείτε να βρείτε ξεχωριστές τις κατηγορίες μας σε ΠΑΙΔΙΚΑ - BabyQ, ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ - LadyQ και ΑΝΔΡΙΚΑ – ManQ, ή να περιηγηθείτε στις διαφορετικέ ομάδες προϊόντων που διαθέτουμε – ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ, ΡΟΛΟΓΙΑ ή ΑΞΕΣΟΥΑΡ.  Τέλος μπορείτε να κάνετε χρήση της μηχανής αναζήτησης τοποθετώντας τα φίλτρα που επιθυμείτε.

 

.2) Λεπτομέρειες ενός προϊόντος

 

Όταν βρείτε το αντικείμενο το οποίο μοιάζει να σας ενδιαφέρει, μπορείτε να πατήσετε επάνω στην εικόνα του ώστε να δείτε μια μεγάλη φωτογραφία και την περιγραφή με τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του, την τιμή, κτλ.

 

3) Το Καλάθι σας

 

Εάν είστε ευχαριστημένοι και σας αρέσει το αντικείμενο, μπορείτε να διαλέξετε την ποσότητα που επιθυμείτε και να την ¨ προσθέσετε στο καλάθι των αγορών ¨ σας. Σε αυτό το σημείο μπορείτε να επιλέξετε να συνεχίσετε να ψωνίζετε ή να ολοκληρώσετε την αγορά σας επιλέγοντας συσκευασία, τρόπο αποστολής και πληρωμής, κτλ.

 

4) Checkout

 

Στο στάδιο αυτό μας προσκομίζετε τα στοιχεία σας ώστε να κάνουμε την επεξεργασία της παραγγελίας και να σας στείλουμε τα προϊόντα σας. Οι πληροφορίες που χρειαζόμαστε είναι όπως το όνομά σας, η διεύθυνση αποστολής και χρέωσης (μπορεί να είναι διαφορετικές), κτλ. Όταν κρίνετε πως είστε ευχαριστημένοι μπορείτε να προχωρήσετε στο στάδιο της πληρωμής.

 

5) Καταθέστε την παραγγελία σας

 

Είστε έτοιμοι σε αυτό το σημείο να προσκομίσετε τα στοιχεία σας ώστε να πραγματοποιηθεί η πληρωμή σας. Απλά συμπληρώστε τα στοιχεία ανάλογα με την επιλογή του τρόπου πληρωμής που κάνατε, μόλις τα στοιχεία προσκομιστούν μπορείτε πια απλά να περιμένετε όσο εμείς κάνουμε τα υπόλοιπα για εσάς. Η αγορά σας θα φτάσει στην διεύθυνση που μας δώσατε στο μικρότερο δυνατό διάστημα.

 

 

 

 

 

Q:Μπορείτε να αποστείλετε το προϊόν μου και εκτός Ελλάδας;

 

A: Μπορούμε, για περισσότερες πληροφορίες κοιτάξτε στις Πληροφορίες Παράδοσης

 

 

 

Q:Με ποιόν τρόπο μπορώ να πληρώσω για την αγορά μου;

 

A: Δεχόμαστε όλες τις γνωστές πιστωτικές κάρτες (visa/MasterCard/American Express/Diners Club κλπ) και με άτοκες δόσεις μέσω της πιστωτικής σας κάρτας καθώς επίσης μπορείτε να πληρώσετε και με αντικαταβολή ή με κατάθεση στον τραπεζικό μας λογαριασμό. Σε οποιαδήποτε περίπτωση μπορείτε να επικοινωνήσετε με την ομάδα εξυπηρέτησης μας να κουβεντιάσουμε οποιαδήποτε απορία σας και να λύσουμε οποιοδήποτε ενδεχόμενο πρόβλημά σας με τον καλύτερο δυνατό για εσάς τρόπο.

 

 

 

Q:Πόσο διάστημα χρειάζεται μέχρι να παραλάβω το προϊόν μου;

 

A: Σκοπός μας είναι να παραδώσουμε το δέμα σας μέσα σε 3 έως 5 εργάσιμες μέρες μέσω της υπηρεσίας Πόρτα-Πόρτα των ΕΛΤΑ. Σε περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο δε μπορέσουμε να εγγυηθούμε την παράδοση του δέματος μέσα σε αυτό το διάστημα, θα σας ειδοποιήσουμε εγκαίρως τηλεφωνικά για να μας πείτε αν επιθυμείτε ακόμα την πραγματοποίηση της παραγγελίας σας.

 

 

 

Q:Πόσο διάστημα έχω στη διάθεσή μου για να επιστρέψω ένα αντικείμενο που αγόρασα από την ιστοσελίδα Q-Jewellery;

 

A: Εμείς, η ομάδα των καταστημάτων Q Jewellery είμαστε αφοσιωμένοι στο σκοπό μας, να μείνετε εσείς απόλυτα ικανοποιημένοι κάθε φορά που κάνετε μια αγορά από εμάς. Καταλαβαίνουμε όμως πως υπάρχει η πιθανότητα να επιθυμείτε την επιστροφή κάποιου προϊόντος για δικούς σας προσωπικούς λόγους. Γι’ αυτό και σας δίνουμε μια περίοδο 30 ημερών όπου μπορείτε να επιστρέψετε το αντικείμενο αγοράς σας χωρίς καμία επιβάρυνση πέρα των εξόδων αποστολής. Σημειώνουμε απλά πως η επιστροφή των χρημάτων σας θα γίνει κατόπιν παραλαβής του επιστρεφόμενου προϊόντος από εμάς.

 

 

 

Q: Μπορώ να επιστρέψω ένα αντικείμενο, να το ανταλλάξω ή να πάρω τα χρήματά μου πίσω?

 

A: Μπορείτε να επιστρέψετε τα αντικείμενα ταχυδρομικώς εντός 30 ημερών από την αγορά ή σε κάποιο από τα καταστήματά μας. Αντικείμενα όπως για παράδειγμα σκουλαρίκια δεν μπορούν να επιστραφούν εφόσον έχουν χρησιμοποιηθεί για καθαρά λόγους υγιεινής. Όλα τα αντικείμενα όταν επιστρέφονται θα πρέπει να είναι στην αρχική τους συσκευασία, να μην έχουν χρησιμοποιηθεί και να συνοδεύονται από όλα τα έγγραφα (εγγύηση κτλ.) με τα οποία σας τα παραδώσαμε.

 

 

 

Q: Είναι ασφαλείς οι συναλλαγές μέσω της ιστοσελίδας σας;

 

A: Η ιστοσελίδα μας έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να λαμβάνει προληπτικά μέτρα για την ασφάλεια των προσωπικών σας δεδομένων. Για παράδειγμα, χρειάζεστε μια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τη λέξη κωδικό σας ώστε να δείτε τα προσωπικά σας στοιχεία στην οθόνη του υπολογιστή. Επίσης η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί κωδικοποίηση των πληροφοριών που αποστέλλονται μεταξύ του server μας και του περιηγητή ιστοσελίδων που χρησιμοποιείτε. Σε περίπτωση που δεν υπάρξει καμία δραστηριότητα για αρκετό χρονικό διάστημα, η ιστοσελίδα θα σας αποσυνδέσει και θα πρέπει να επανασυνδεθείτε εισάγοντας και πάλι τη διεύθυνση του ηλεκτρονικού  σας ταχυδρομείου και τη λέξη κλειδί.

 

Με σκοπό να προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση ίσως να κρατήσουμε κάποιες πληροφορίες σχετικά, για παράδειγμα, με το προϊόν που αγοράσατε, τη διεύθυνση χρέωσης και πληροφορίες σχετικά με την παράδοση του προϊόντος. Δεσμευόμαστε όμως για την ασφάλεια αυτών των πληροφοριών και για τη διατήρησή τους ως απόρρητες και σε καμία περίπτωση δε θα πουλήσουμε ή νοικιάσουμε τις πληροφορίες αυτές σε άλλες επιχειρήσεις ή σε τρίτους. Στα καταστήματα Q σεβόμαστε και τιμούμε την εμπιστοσύνη που μας δείχνετε και κάνουμε ότι περνάει από το χέρι μας να φανούμε αντάξιοι.

 

 

 

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ασφάλεια των αγορών σας μέσα από την ιστοσελίδα μας επισκεφτείτε τη σελίδα μας για την Πολιτική Ασφαλείας.

 

 

 

Q:Μπορεί να αποσταλεί το προϊόν που αγόρασα σε διαφορετική διεύθυνση από τη δική μου;

 

A: Τα αντικείμενα που αγοράσατε μπορούν να αποσταλούν οπουδήποτε στην Ελλάδα ανεξάρτητα με τη διεύθυνση του ατόμου που έκανε την αγορά (ισχύει μόνο για αγορές με κάρτα). Η επιλογή αυτή σας δίνει τη δυνατότητα να κάνετε έκπληξη σε κάποιον αποστέλλοντας του το δώρο του στο σπίτι. Παρόλα αυτά ο λογαριασμός θα αποσταλεί στη διεύθυνση του κατόχου της κάρτας με την οποία έγινε η αγορά.

 

 

 

Q:Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;

 

A: Τα μέλη της ομάδας εξυπηρέτησης των Q είναι πανέτοιμα και πάντα πρόθυμα να ακούσουν την επιθυμία σας και να σας προσφέρουν βοήθεια. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας με διάφορους τρόπους:

 

 

 

Τηλεφωνικώς: καλέστε μας στο +30 2310 238318, από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή μεταξύ 10 το πρωί και 5 το απόγευμα και κάποιο μέλος της ομάδας μας θα χαρεί να μιλήσει μαζί σας και να σας βοηθήσει.

 

 

 

Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο: Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας όλες τις ώρες μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. και εμείς θα αποκριθούμε το συντομότερο δυνατόν.

 

Για επιπλέον πληροφορίες σχετικά με τους τρόπους επικοινωνίας μαζί μας, επισκεφτείτε τη σελίδα μας Επικοινωνία

 

 

 

 

 

Q:Θα μου σταλεί απόδειξη αγοράς μαζί με το προϊόν;

 

A: Με κάθε προϊόν που αποστέλλουμε από τα καταστήματα Q, μαζί αποστέλλουμε και ένα σημείωμα αγοράς το οποίο αποτελεί και αποδεικτικό αγοράς. Αυτό περιέχει πληροφορίες όπως το όνομα και τη διεύθυνση του αγοραστή, το/τα προϊόν/ντα αγοράς μαζί με την/τις  τιμή/τιμές του/τους και το συγκεντρωτικό λογαριασμό. Παρακαλούμε φυλάξτε τις αποδείξεις σε περίπτωση επιστροφής.

 

 

 

Q:Τι είναι το PayPal;

 

A: Είναι ο ασφαλέστερος και ευκολότερος τρόπος να πληρώσετε στο διαδίκτυο. Χρησιμοποιείστε την πιστωτική σας κάρτα χωρίς να χρειαστεί να δώσετε τον αριθμό της. Ταχύτητα κατά την πληρωμή και δε χρειάζεται ούτε καν να εισάγετε τη διεύθυνσή σας.  Θα πρέπει να έχετε εγγραφεί προηγουμένως στην υπηρεσία του PayPal και να έχετε δημιουργήσει τον λογαριασμό σας.

 

 

 

Q:Πώς μπορώ να βρω ένα συγκεκριμένο αντικείμενο;

 

Α: Η ιστοσελίδα μας έχει σχεδιαστεί με σκοπό να μπορείτε να μπορείτε να συγκεκριμενοποιείτε τις επιλογές και προτιμήσεις σας ώστε να περιορίζονται τα αποτελέσματα της αναζήτησής σας. Μπορείτε να επιλέξετε από έναν αριθμό κριτηρίων όπως η μάρκα του προϊόντος, το υλικό του, σε ποιόν απευθύνεται και άλλα. Μπορείτε επίσης πολύ απλά να αναζητήσετε το προϊόν που σας ενδιαφέρει χρησιμοποιώντας λέξεις κλειδιά.

 

Σε περίπτωση που δεν βρίσκετε το αντικείμενο που θα σας ξετρελάνει και θα σας αφήσει 100% ικανοποιημένους, δε σημαίνει ότι δεν το διαθέτουμε σε κάποιο από τα καταστήματά μας. Τηλεφωνήστε μας στο +30 2310 238318 και θα είμαστε χαρούμενοι να βρούμε για σας αυτό που σας αρέσει. Εναλλακτικά επισκεφτείτε τη σελίδα Επικοινωνία για να δείτε τους τρόπους που μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

 

 

 

Q:Που μπορώ να βρω πληροφορίες σχετικά με τα καταστήματα, τις τοποθεσίες τους, πληροφορίες επικοινωνίας και ώρες λειτουργίας;

 

A: Επισκεφτείτε την σελίδα μας Καταστήματα για πληροφορίες σχετικά με τις ώρες λειτουργίας των καταστημάτων μας και για να ανακαλύψετε ποιο κατάστημα Q βρίσκεται πιο κοντά σε εσάς. Μπορείτε να βρείτε διευθύνσεις, τηλέφωνα και fax από όλα μας τα καταστήματα σε αυτή τη σελίδα.

 

 

 

Q:Είναι το αντικείμενο που επιθυμώ διαθέσιμο;

A: Σε περίπτωση που το αντικείμενο που επιθυμείτε φαίνεται στη σελίδα μας ότι έχει εξαντληθεί, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο +30 2310 238318 κατά τις ώρες λειτουργίας των καταστημάτων μας κι εμείς θα φροντίσουμε για σας ώστε να αποκτήσετε το προϊόν που σας αρέσει.